Jestem tolerancyjny ale tolerancja nie oznacza przyzwolenia na wszystko, afirmację, a tym bardziej na deprawację. Wielu myli tolerancję z akceptacją. Jestem tolerancyjny ale nie bezkrytycznie, albowiem to naiwność. Uważam, że szerzenie ideologii LGBT lub publiczne manifestowanie orientacji seksualnej nie powinno mieć miejsca. Jestem przeciwny podważaniu istoty związku kobiety i mężczyzny, albo umniejszaniu znaczenia rodzicielstwa. Jestem przeciwny wyszydzaniu z wartości uniwersalnych. Kliknij tutaj i czytaj więcej!



Jestem przeciwny adopcji dzieci przez osoby homoseksualne i jestem przeciwny jakimkolwiek ustępstwom prawnym w tym zakresie. Tolerancja nie oznacza przyzwolenia na wszystko, afirmację, a tym bardziej na deprawację. Wielu myli tolerancję z akceptacją. Jestem tolerancyjny ale nie bezkrytycznie, albowiem to naiwność. Uważam, że szerzenie ideologii LGBT lub publiczne manifestowanie orientacji seksualnej nie powinno mieć miejsca. Jestem przeciwny podważaniu istoty związku kobiety i mężczyzny, albo umniejszaniu znaczenia rodzicielstwa. Jestem przeciwny wyszydzaniu z wartości uniwersalnych. Jestem przeciwny wprowadzaniu do szkół tzw. karty LGBT+ albowiem uważam, że zajęcia i spotkania promujące gejów, lesbijki, osoby biseksualne i transpłciowe są nieodpowiednie dla osób które nie mają jeszcze wykształconego modelu wartości i każdą informację przyswajają jako pewnik, a zwłaszcza tę przedstawianą w szkole która powinna uczyć. Człowiek, jako istota niedoskonała, często ma problemy z określeniem wartości uniwersalnych w otaczającej go rzeczywistości, wobec tego niektóre grupy wykorzystują tę słabość i pod pretekstem niewłaściwie przedstawianej tolerancji próbują naginać system wartości, co właśnie się dzieje w debacie publicznej.

LGBT, tolerancja i dyskusja o nowych prawach dla mniejszości seksualnych zdominowały ostatnio debatę publiczną. Niestety debata ta przekracza granicę, której do tej pory nie przekraczano. Mam swoje przekonania i jasno chcę wyartykułować, że jestem przeciwny adopcji dzieci przez osoby homoseksualne. Wypowiedzi polityków o adopcji dzieci przez pary homoseksualne szokują mnie. To jest granica, której do tej pory nie przekraczano. Politycy i partie które deklarują poparcie dla wprowadzania takich rozwiązań budzą mój największy sprzeciw. Zważywszy na plan który zarysował jeden z działaczy tego ruchu - jestem przeciwny ustępstwom prawnym w tym zakresie. Załączam cytat: "Najpierw przyzwyczajmy ludzi, że związki partnerskie to nie jest samo zło, że nie niszczą tkanki społecznej i polskiej rodziny. Potem łatwiej będzie o kolejne kroki, o równość małżeńską z adopcją" - to powiedział polityk Nowoczesnej bliski współpracownik innego polityka z Platformy Obywatelskiej, Koalicji Europejskiej, Obywatelskiej. Cytat pochodzi z „Dziennika Gazety Prawnej” i pokazuje jaki prawdziwy plan realizuje środowisko LGBT.