Zależy mi na rozwoju naszego miasta. Mam świadomość olbrzymiej odpowiedzialności za przyszłość i komfort życia Elblążan... Liczę na Wasze wsparcie! (wybory samorządowe - 07.04.2024).

Szanowni Państwo, pragnę podziękować za zaufanie jakim mnie obdarzyliście 5 lat temu w wyborach do Rady Miejskiej w Elblągu. Praca na rzecz naszego miasta i Elblążan jest bardzo ważną częścią mojego społecznego zaangażowania i przynosi mi niemałą satysfakcję. Wiele projektów i pomysłów już zrealizowałem w Radzie Miasta, teraz kolejne ciekawe z punktu widzenia mieszkańców czekają na wykonanie, dotyczące godności życia, zwiększenia bezpieczeństwa, czy uatrakcyjnienia otoczenia w mieście poprzez modernizację infrastruktury. Jednakże, abym dalej mógł działać na rzecz rozwoju Elbląga, proszę o oddanie na mnie głosu i powierzenie mi swojego zaufania, a tak jak dotychczas nie zawiodę! 

Moi Drodzy! Kandyduję do Rady Miejskiej w Elblągu w tegorocznych wyborach samorządowych zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 roku. Zależy mi na rozwoju naszego miasta. Mam świadomość olbrzymiej odpowiedzialności za przyszłość i komfort życia Elblążan... 

Wybory samorządowe odbędą się 7 kwietnia 2024 (w godz. 7.00-20.00). W wyborach tych każdy mieszkaniec Elbląga wybiera (głosuje na): radnego do Rady Miejskiej w Elblągu (jeden głos); Prezydenta Miasta Elbląg (jeden głos); oraz radnego sejmiku warmińsko-mazurskiego (jeden głos). Proszę Was nie zmarnujmy tej szansy!