Wszystkich chętnych do bezpośredniej pomocy w kampanii zapraszam do kontaktu ze mną pawel.kowszynski@wp.pl


Serdecznie dziękuję za wpisy i like pod moimi postami na facebooku. Kandyduję do sejmu z listy KW Prawo i Sprawiedliwość. Kampania dopiero się rozpoczyna i proszę o pomoc. Jak można mi pomóc w kampanii?
✔️ Dodając mobilizujące mnie komentarze oraz udostępniając moje posty.
✔️ Udostępniając kawałek swojego płotu, balkonu lub witryny sklepowej na moje materiały wyborcze (plakaty, banery, ulotki).
✔️ Udostępniając moje wpisy na swojej stronie na Facebooku, komentowanie, polubienia, udostępnienia w grupach.
✔️ Zaproszenie swoich znajomych do polubienia mojej głównej strony kampanijnej: Paweł Kowszyński - https://www.facebook.com/PawelKowszynski/
Wszystkich chętnych do bezpośredniej pomocy w kampanii zapraszam do kontaktu ze mną pawel.kowszynski@wp.pl
Mój okręg do Sejmu obejmuje powiaty⬇️⬇️⬇️
➡️ #bartoszycki ➡️ #braniewski ➡️ #działdowski ➡️ #elbląski ➡️ #iławski ➡️ #lidzbarski ➡️ #nowomiejski ➡️ #ostródzki ➡️ oraz miasto #Elbląg